Ett helt år med bloggen


 
 
Hejsan!
 
Tänk att över ett år nu har gått sedan jag startade min blogg här på blogg.se. Det är inte klokt och det är så mycket som har hänt sedan dess.
 
Vi börjar att närma oss julen igen utan att man ens kan fatta hur det gick till.
 
Jag vill passa på att tacka alla er som har läst min blogg för det har verkligen betytt så mycket för mig.
 
Men som jag berättade i mitt senaste blogginlägg här så vill jag nu flytta mitt bloggande till en egen domän. 
Det är nu dags och jag har byggt en ny sida som heter mariasfeelinggoodlife.se. 
Bloggen kommer att finnas kvar här ett litet tag till men jag kommer inte attt hinna med att göra några nya inlägg.
Min nya sida ser lite annorlunda ut för jag har utvecklat mitt tema lite.
 
 
 
 
 
 
Jag har tänkt att den ska handla om mat och hälsa som här men jag vill även ta upp lite annat. Som påverkar vår hälsa och som är viktigt för att man ska må bra. 
 
Jag kommer även att ha lite recept och sen får vi se för jag har inte planerat färdigt allt ännu.
 
Jag har tänkt att det ska få växa fram eftersom men jag hoppas att det kommer att bli bra.
 
Jag har nu även gått ner i tid på mitt ordinarie jobb för att få mer tid till att göra det som jag tycker om. Det är dock fullt upp för jag har ju min webbsida om fermenterad mat mariasfeelinggood.se också som tar upp tid.
 
Men nu så ska jag få mer tid att sköta om både den och min nya sida. För det har varit lite svårt att hinna med det med mitt ordinare jobb.
 
Så varmt välkomna att följa mig på mariasfeelinggoodlife.det  är bara att klicka på länken så kommer ni dit.
 
Jag hoppas att ni ska tycka om den för övrigt så önskar jag er alla en riktigt
 
God Jul så ses vi på mariasfeelinggoodlife.se eller mariasfeelinggood.se om ni klickar på länken så kommer ni till den.
 
 

 
/Maria
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: