Semester med nya äventyr

(null)


Hej på er fina bloggläsare jag hoppas verkligen ni har det skönt så här mitt i den svenska sommaren.

Själv är jag på semester och jag har det hur skönt som helst.

Sambon och jag är ute på lite små semester äventyr och hittills har vi till exempel turistat lite i Malmö.


För er som inte provat på det ännu så är Malmö är en jättefin stad. 

För att sommar semestra i med massor trevliga restauranger och caféer.

Det finns dessutom flera fina parker där man kan strosa runt och mina favoriter är slottsparken och kungsparken. 

De går lite i varandra och ligger vackert vid slottet och det finns dessutom ett väldigt trevligt cafe vid växthusen. 

Malmö har sitt ju också sitt Ribban som är en fin badstrand inom gångavstånd från centrum.


Jisses! Det här blev visst en reseblogg helt plötsligt😂 

Ja ja hoppas ni ursäktar men i varje fall så passade vi även på att gå på Gyllene Tider konsert när vi var där.

Den var hur bra som helst med massor av nostalgi och goa låtar. En riktig fullpoängare som varmt rekommenderas!!


(null)

Just nu är vi härliga Halmstad och vi har haft jättemysiga dagar här.

Med sköna cykelturer utmed havet som är ett perfekt sätt att tillbringa semestern på.
Tycker vi eftersom vi båda tycker om att röra på oss.

Att dessutom få vara vid havet känns verkligen som semester på sitt bästa.
För sol och salta vindar är i alla fall något som är riktig sommar för mig.

Vår cykeltur utmed Prins Bertils stig var dessutom helt fantastisk. 

Det är en jättemysig cykel och gång led med jättefin utsikt över havet. 

Om ni hittar till Halmstad någon gång så prova gärna den. 
Jag lovar ni blir inte besvikna om ni tycker om att röra på er och som mig älskar havsvyer.

Vi hittade även flera trevliga restauranger med väldigt god mat.

På ett cafe vid norreport hittade vi dessutom ett jättemysigt kaffeställe med extra gott kaffe och tillbehör.☕️

Där hittade jag även Kombucha från ett bryggeri i Halland som jag inte provat förut.😋



(null)

Min blogg.

Men jag har ju även som ni kanske har upptäkt. 
Utnyttjat min ledighet med att pyssla lite med bloggen här.

Jag har bytt till en ny snyggare  design som jag ska utvärdera lite. 
Tyvärr ser man den bara på datorn och på surfplattan.
På mobilen är det en enklare version.

Men jag tycker nog att det även där har blivit lättare att hitta bland mina blogginlägg nu.

Hör gärna av er om ni tycker att något behöver förbättras. 
Så ska jag se vad jag kan göra.


(null)

Jag är idel öra för jag vill ju att er upplevelse här på bloggen ska vara så bra som möjligt.

Därför har jag även passat på att uppdatera mina senare inlägg lite.

Jag har justerat  texterna lite och även lagt in lite roliga och intressanta länkar.

Därför tänkte infoga en liten länk även här för att ge er ett litet tips.

Om ni så här i sommartider vill göra lite goda och hälsosamma glassar. 
Klicka i så fall för lite tips härhttps://youtu.be/bhhXKWmRuYo

Dessutom vill jag naturligtvis hälsa er varmt tillbaka till mig här på bloggen.
Jag hoppas ni får en skön semester ni också och passar på att ladda batterierna inför kommande höst.

Jag hoppas även att ni njuter av god och hälsosam mat. 

Även att ni hittar lite inspiration till att prova något av mina recept här på bloggen.

Eller på min webbsida mariasfeelinggood.se om fermenterad mat.

Maria❤️








































Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: