Julledighet

(null)

Hej på er hoppas ni har haft en skön och mysig jul hittills.❤️

Själv har jag haft det så lugnt och skönt med ledigt från jobb och har legat lågt här på bloggen och bara myst med när och kära.

Som jag nämnt tidigare här på bloggen så är det ju viktigt med återhämtning mellan varven annars är det lätt att man bränner sig i båda ändar.

Det enda jag känner är att jag behöver komma igång med att börja träna mer regelbundet igen för i höst har det fallerat lite.

Dels ska jag erkänna att det berott på ren lathet från min sida och inte ens mina regelbundna promenader har inte blivit av lika ofta som förut.

(null)


Jag har känt mig lite trött i höst och inte hittat någon inspiration för att ge mig iväg till gymmet men jag hoppas att när vi kommer in på det nya året och vi går mot ljusare tider att det ska kännas bättre igen.
Därför är jag så glad att jag har startat den här bloggen och hoppas att mitt jobb med den ska leda till att jag hittar mer inspiration till träning också.
Jag tycker verkligen att det är så kul att blogga och jag hoppas att den är till inspiration för er som läser den.😊

Skulle vara roligt att få höra om det är fler än jag som tappar orken och lusten för träning under vinterhalvåret.

Är det någon som har några tips om hur man ska peppa sig själv till att träna?

Har ni hittat någon rolig ny träningsform kanske ?själv har jag funderat på att testa chi gong och kanske blir det mitt nästa steg vi får väl se.

Ha en skön fortsättning på julen så länge jag håller på och filar på lite mer recepttips framöver
 
Välkomna tillbaka till min blogg❤️




(null)

 
 


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: