Kopplar av efter min jobbhelg🩋

(null)

Efter att ha jobbat i helgen Àr det riktigt skönt att fÄ komma hem och bara ta det lugnt.
Jag jobbar var tredje helg och tycker det Ă€r helt ok.

Det bÀsta med att jobba pÄ schema Àr att man har lite lediga dagar mitt i veckan och jag uppskattar verkligen att kunna göra Àrenden i lugn och ro nÀr mÄnga andra jobbar.
Det sliter heller inte lika hĂ„rt pĂ„ kroppen nĂ€r man jobbar max tre dagar i strĂ€ck.

Eftersom jag har ett fysiskt ganska tungt arbete sÄ tycker jag ett det Àr ett stort plus.
I alla fall ser jag fram emot att ha tvÄ lediga dagar nu nÀr jag kan syssla med mina egna smÄ projekt .

TyvĂ€rr sĂ„ har jag dragit pĂ„ mig en förkylning och kĂ€nner mig lite vissen ikvĂ€llđŸ€§
SÄ det blir nog till att ta det lite lugnt i morgon och lÄta kroppen ÄterhÀmta sig.
Den dĂ€r vitlök i honung som jag gjorde för ett tag sen kom ju vĂ€l till pass nu😍 

Jag boostar mig ocksĂ„ lite extra nu med min kefir Kombucha och mina mjölksyrade grönsaker sĂ„ hoppas jag att det ska kĂ€nnas  bĂ€ttre om ett par dagar😃
Min Ginger Ale börjar ta slut sÄ jag har gjort i ordning en ny sats ikvÀll.
Det kĂ€nns sĂ„ skönt i halsen nĂ€r jag dricker av den och den Ă€r jĂ€ttegod 👍

Förut sĂ„ brukade jag göra ingefĂ€rsshot men sedan jag hittade receptet pĂ„ Ginger Alen sĂ„ har den helt tagit över. 
Men det ska i alla fall bli skönt med lite vila nu ett par dagar.
Blir nog soffan och nĂ„gon bra bok eller nĂ„n film kanskeâ˜ș❀

(null)










Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: