Att låta saker och ting få ta sin tid


(null)

Hoppas ni inte är helt slut efter mitt förra inlägg om surdegsbröd.

Det blev liiite för långt kände jag ,ni får ursäkta ☺️ men jag är ju så ny på det här och har inte riktigt lärt mig att lägga ribban rätt än.

Aldrig hade jag väl trott att att det skulle vara här så kul att blogga.

Men fortfarande har jag mycket att jobba på och jag hoppas att ni vill fortsätta att följa mig på min bloggresa. 
Min blogg är ju så nystartad och fortfarande på krypstadiet 👶

Jag har kollat på hel del bloggar och det finns så många jättefina och superintressanta!!
Vad många duktiga människor det finns som är så bra på att skriva, pyssla, laga mat , baka, fotografera som får visa upp det de är duktiga på.❤️

Jag vill föresten passa på att tala om för t ex er som kanske läser min blogg och som jag är i utvecklingstadiet att det finns flera sidor med jättefina gratis bilder som man kan använda till sin blogg.

Där lägger fotografer ut sina bilder och bilden med de fina solrosorna 🌻 ni ser längst upp på min sida har Bonnie Kittle tagit så kolla gärna hennes instagramkonto bonniedesign
 för hon är jätteduktig👍

Jag tar ju en del bilder själv till min blogg men det är roligt att leta fina bilder att använda också.
Som sagt så är ju min blogg i utvecklingstadiet och eftersom jag ju inte skrivit så mycket på senare år så är jag lite ringrostig om man säger så😃
Jag strävar i alla fall efter att mina blogginlägg ska bli bättre och bättre och min sida mer proffsig men det är väl bara att kämpa på och göra min grej helt enkelt 👍 
Så småningom så kommer jag också att få klämm på hur jag vill att min blogg ska se ut.

Det är någonting som jag har kommit underfund med på senare tid och det är att jag måste försöka ta det lite lugnare och låta saker och ting få ta sin tid.

En mycket klok kvinna sa något till mig nyligen.
Det var när vi pratade om vårt jobb och hur vi hanterar det.
Hon sa ungefär så här: 

"Man ska inte se arbetet som ett krig att utkämpa varje dag utan istället göra det till sin bästa vän."

Jag tror att om vi alla tänkte så skulle vi må mycket bättre och stressa upp oss mindre.

Så om jag bara kan följa det kloka rådet så kommer allt att bli jättebra! Min blogg kommer att bli toppen snygg och proffsig.
Många kommer att hitta hit och bli inspirerade och må bra.
Kanske starta egna bloggar eller göra något annat de drömt om vad vet jag?😊

Välkomna igen❤️

(null)




















Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: