Vart tog blogginläggen vägen?

(null)

Vart tog blogginläggen vägen? 🤔

Ni som läser min blogg har väl märkt att det varit tunt. 
Med nya blogginlägg på min blogg länge nu. 

Det är inte för att jag på något sätt tröttnat på att blogga. 

Jag är verkligen så tacksam för er som läser min blogg. 

Jag känner själv att jag vuxit och utvecklats under den här tiden. 

När jag skriver mina inlägg. 
Så skriver jag nog lika mycket för mig själv som för er läsare.

Jag kan tyckas försöka vara som någon slags förståsigpåare på hälsa och livsstil.

Men min mening med bloggen har aldrig varit att försöka glänsa. 

Inte heller att verka mer perfekt eller  klokare än någon annan.



(null)


Mitt brinnande intresse.

Med mig så är bara så att jag brinner för att lära mig nya saker. 

Jag tycks vara född med en slags nördig nyfikenhet. 
På varför saker och ting är som dom är.

Hälsa och mat är dessutom ämnen som jag brinner lite extra för. 

Så därför är det kanske inte så konstigt att jag grottar in mig i det.

När jag dessutom hittar saker som jag tror kan vara till nytta för någon annan. 

Då vill jag ju så gärna få dela med mig av dessa.
Till dem som är intresserade naturligtvis. 


(null)

Men sedan är det ju helt upp till var och en om man vill ta det till sig.

Kanske kan det vara så att man tycker det är rent nonsens. 

I så fall är helt ok för helt självklart har man rätt till att vara kritisk. 

Det är ju när allt kommer omkring faktiskt riktigt sunt att vara det.

Så till er som läser min blogg. 
Jag hoppas innerligt att ni hittat saker här som intresserar er. 

För då har jag  åstadkommit det som jag en gång ville med den.

Mitt nya projekt.

Men jag har ett alldeles nytt projekt som nu är klart.

Jag har nämligen byggt en webbsida på min helt egna domän.
Med recept och tips om hur man fermenterar. 

Där kommer jag att få mycket mer frihet över innehåll och utseende på min sida.

Jag har dessutom tänkt att den ska innehålla lite inlägg. Om mina olika små projekt i min vardag.

Min plan är att så småningom kanske lägga upp lite små instruktions videos. 
Men vi får se en sak i taget.


(null)



Välkomna att följa mig.

Därför mina vänner så har det varit så  tunnt med inlägg här på min blogg. 

För att mitt nya projekt har tagit upp det mesta av min fritid.

Förutom allt annat som jag vill hinna med på min lediga tid förstås. 😊

Men nu så är jag klar och känner mig nöjd med det arbete som jag har lagt ner på den.

Jag hoppas att verkligen att det finns fler än jag som kommer att tycka det.🤞

Den här bloggen kommer att finnas kvar ett tag till.

Men jag tror att det i längden kommer att bli för mycket att driva båda.

Men ni är i varje fall alla varmt välkomna. 

Att  följa mina fermenterings projekt på min nya webbsida mariasfeelinggood.se i framtiden.

Jag har även lagt en länk till den från min Instagramprofil. 

Som ni även den är välkomna att besöka om ni inte tidigare gjort det. 🙌

Den heter förstås mariasfeelinggood.☺️

Annars så kan ni hitta mig  på Pintrest även där under samma namn.

Så riktigt varmt välkomna ska ni alla vara att 

fortsätta med att följa mig i framtiden.

Maria❤️❤️❤️












Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: